Roompot Care

Roompot Care is gespecialiseerd in vakantie met zorg in de breedste zin van het woord. Ons doel is om gasten die een bepaalde zorgbehoefte hebben een zo fijn mogelijk verblijf aan te bieden. Want ook als je zorg nodig hebt, wil je zonder zorgen van een vakantie kunnen genieten. Lees meer over Roompot Care.

Speciale kenmerken met betrekking tot minder validen

 

Algemeen

 

Invalidenparkeerplaatsen bij het Service point

Ja

Zijn de algemene paden verhard

Ja

 

Toegankelijkheid algemene ruimtes met rolstoel

Service point

Zeer ruim toegankelijk via schuifdeuren en hellingbaan

Restaurant(s)

Zeer ruim toegankelijk via schuifdeuren en hellingbaan

Zwembad

Bad zelf alleen toegankelijk via 2 treden van elk 25 cm of via de muur om het bad (53 cm hoog) waarlangs het gangpad langzaam oploopt zodat met een juiste plek kan zoeken om op de muur te schuiven

Rolstoeltoegankelijk

Ja

Aangepast toilet beschikbaar

Ja, in de hal van het centrumgebouw (25 meter van zwembad)

Aangepast kleedruimte beschikbaar

Nee, moet in de invalidentoilet in het centrumgebouw (25 meter van zwembad)

 

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt? En is je aankomst niet binnen 30 dagen op de dag van annulering? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot.

Flexibel betalen Bij Roompot kun je altijd kosteloos in termijnen betalen. De eerste termijn dien je binnen 15 dagen na het boeken te betalen. Het totaalbedrag moet 4 weken voor aakomst betaald zijn.
Gratis wijzigen Wil je extra's bijboeken, je reisgezelschap uitbreiden of wil je wijzigen van periode of verblijf? Bij Roompot kan dit ot 28 dagen voor je aankomstdatum zonder extra kosten. De Gastenservice helpt je graag bij het wijzgen van je boeking.