Adres en reisinformatie

Adres

Roompot Beach Villa's Hoek van Holland

Zeekant 125
3151 HW Hoek Van Holland
Zuid-Holland
Nederland
+31 (0)88 160 6100

Reisinfo

Algemeen

Openbaar vervoer

Hoek van Holland is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Zo reis je gemakkelijk en milieuvriendelijk naar je vakantiebestemming.

Vanaf Rotterdam rijdt de Metro aan Zee, metrolijn B zorgt voor een directe verbinding tussen station Nesselande tot aan het Hoekse Strand. Zo stap je direct met je voeten in het zand. Kom je met de trein? Reis naar treinstation Alexander, Blaak of Schiedam centrum en stap over op metrolijn B richting Hoek van Holland Strand.

Parkeren

Op de dag van aankomst kun je tijdelijk parkeren op de parkeerplaats achter het Service point. Deze parkeerplaats is alleen voor het inchecken en in- en uitladen van de bagage. Daarna kan de auto geparkeerd worden op onze eigen afgezette parkeerplaats. Tijdens het inchecken vertellen we je daar meer over. 

Huisdieren

In een deel van de Beach Villa's zijn huisdieren toegestaan. Je mag in dat geval maximaal 1 huisdier meenemen. Per huisdier geldt een toeslag per nacht. Geef je huisdier altijd op bij het maken van een boeking. Houd bovendien de hond altijd aangelijnd bij het wandelen rondom de accommodaties.

Aankomen, toegang & inchecken

Aankomst

Op de dag van aankomst ben je vanaf 15.00 uur welkom in je Beach Villa. Het is geen probleem als je al eerder incheckt. Want het kan zijn dat de Beach Villa al vroeger beschikbaar is. Verwacht je na sluitingstijd van de receptie aan te komen? Bel ons dan even. Het telefoonnummer is + 31 (0) 88 - 160 61 00.

Tip: gebruik als navigatieadres 'Rivierkant', zonder huisnummer. Blijf die weg volgen tot je bij receptie bent.

Service point

Het Service point is op maandag tot 18.00 uur open. De bagageservice bieden wij aan tot 17.45 uur. Op vrijdag is het Service point tot 20.00 uur open, de bagageservice is dan tot 19.45 uur mogelijk.

Bereikbaarheid

De villa’s staan op het strand. Er is een betonnen looppad om bij de Beach Villa’s te komen. Door de wind kan het zand opstuiven en het pad bedekken. De villa’s zijn bereikbaar via een steile trap, hierdoor zijn deze vakantieverblijven minder geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Bagageservice

We helpen je graag met koffers en andere bagage. Wil je gebruikmaken van deze service? Geef dit aan bij het inchecken. Dan zorgen wij dat de bagage (maximaal 2 koffers/tassen per persoon) naar je villa wordt gebracht. Ook op je vertrekdag kun je gebruik maken van deze service. Geef dit dan 1 dag van tevoren aan bij het Service point. 

Vertrek & administratieve afhandeling

Vertrek

Zorg ervoor dat de Beach Villa op de dag van vertrek om 10.00 uur leeg is. Zo is er genoeg tijd om het voor de volgende gasten in orde te maken. Wil je graag later vertrekken? Boek dan een late check-out bij. Dit kan alleen via het Service point. 

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

Flexibel betalen Bij Roompot kun je altijd kosteloos in termijnen betalen. De eerste termijn dien je binnen 15 dagen na het boeken te betalen. Het totaalbedrag moet 4 weken voor aakomst betaald zijn.
Gratis wijzigen Wil je extra's bijboeken, je reisgezelschap uitbreiden of wil je wijzigen van periode of verblijf? Bij Roompot kan dit ot 28 dagen voor je aankomstdatum zonder extra kosten. De Gastenservice helpt je graag bij het wijzgen van je boeking.